Pages

Monday, September 20, 2010

Pagini din jurnalul celei mai frumoase fete de pe lumea asta, lumea cealalta si din toate lumile paralele - partea a III-a

1 octombrie
Draga jurnalule,

Iar sunt foarte suparata. O stii pe prietena mea din copilarie, ti-am mai vorbit EU despre ea. E fata aia care se crede frumoasa, desi nu inteleg de ce, pentru ca EU ii explic de cate ori am ocazia si chiar fara sa am ocazia ca nu-i frumoasa si baietii nu o plac doar crede ea ca o plac. EU fac toate astea pentru ea, pentru ca nu vreau ca, saracuta, sa traiasca intr-o eroare, sa creada cumva ca este mai frumoasa decat mine, sau ca are mai mult success la baieti decat am EU. Incerc pe cat posibil sa evit aceste confuzii, chiar fac eforturi imense. De exemplu, cand vreun baiat ma intreaba despre ea sau imi cere numarul ei de telefon, ii spun ca are prieten, pentru ca, ti-am spus, nu as vrea ca ea sa creada cumva lucruri atat de absurde cum ca ar arata bine sau ca ar placea-o baietii.
Si sa vezi ce mi se intampla, mai jurnalule. Il stii pe amicul meu, tipul acela foarte interesant si foarte haios, pe care il tin EU pe langa mine, asa, pentru ca ma adora si imi place sa fiu adorata. Aaaa. Si pentru ca ma face sa rad. Da. Ma adora, ma face sa rad si mai ales ma adora. In ordinea asta. Ei bine, buna mea prietena, nu intelege ca obiectul adoratiei acestui tip sunt EU si asta e bine, pentru ca mie imi convine asta, imi place la nebunie chiar, si se baga in seama cu el, fara rusine, jurnalule.

Bineinteles ca EU incerc sa impiedic pe cat posibil ca aceasta situatie sa iasa de sub control. Fac niste eforturi supraomenesti, as merita sa fiu premiata pentru toata determinarea mea. Incerc sa tin totul in frau, pentru ca lucrurile sa se desfasoare in ordinea fireasca, sa nu se produca haos. In astfel de momente inteleg cat de greu trebuie sa-i fie lui Dumnezeu sa mentina ordinea si disciplina in Univers. Il inteleg si il compatimesc si imi dau seama cat de mult imi seamana! Jurnalule! Tocmai am avut o revelatie fulminanta! Si DumnezEeu, ca si Carrie Bradshaw, este un wannabe me!
Dar sa revenim la lucruri mai importante, jurnalule. Sa iti explic despre eforturile depuse de mine pentru ca draga mea prietena din copilarie sa nu fie pusa in situatii jenante. Sunt un suflet nobil, intr-un corp atat de frumos ca pare facut pe comanda!
Cand ies cu amicul meu care ma adora si cu alti amici si amice care au primit privilegiul de a ma adora de asemenea, n-o iau pe prietena mea din copilarie cu noi, explicandu-i foarte clar ca nu este indicat sa amestec oamenii intre ei. Din asta, pentru ea ar fi foarte simplu sa inteleaga ca ea nu este o prietena adevarata pentru mine, pentru ca de cate ori iese in oras cu mine incearca sa ma eclipseze. Spun ca incearca, pentru ca, evident, nu reuseste niciodata si EU, foarte draguta ca de obicei, ii spun ca toti cei care i-au acordat ei atentie si pe mine nu m-au observant, sunt niste tarani ordinari de care EU oricum nu am nevoie. EU vreau ca ea sa inteleaga ca oamenii de calitate ma adora pe mine, in timp ce ea este placuta doar de niste indivizi nesemnificativi si demni de dispret, care pe mine efectiv ma fac sa-mi inalt sprancenele pensate demential a profunda oroare.
Asadar, ea nu poate iesi cu noi si gata, pentru ca EU sa tin cat de cat lucrurile sub control. Stiu ca il place pe acest amic al meu, adoratorul meu principal si de cate ori se intalneste cu el, din greseala bineinteles, nu se poate stapani si incepe sa flirteze cu el, ca o femeie disperata ce este.  Bineinteles ca amicul meu nu i-ar raspunde la avansuri decat din mila si cum il stiu un om milos, vreau s-o feresc de aceasta situatie penibila. El este un tip de o calitate excelenta, atat de frumos, atat de bogat si cu niste gusturi exceptionale. Dovada? Ma adora pe mine! Evident ca nu ar putea vreodata sa fie atras de ea. Prietena mea nu este o fata draguta si mereu ii spun asta, dar se pare ca nu vrea sa inteleaga sau sa ma creada. Nici nu stiu cum sa interpretez. De fiecare data cand mergem la cumparaturi ii explic ca nu are rost sa isi cumpere ceea ce vrea ea sa isi cumpere pentru ca nu o avantajeaza. Cea mai buna solutie pentru ea ar fi sa nu mai iasa din casa decat daca este imperios necesar! Adica, in caz de cutremur sau incediu. Este chiar obositor sa ai grija de atatea amanunte, zau, jurnalule!
Sunt seri in care este chiar exagerata si nu arata nici un pic de intelegere pentru mine. De exemplu, aseara m-a sunat sa ma intrebe ce fac. I-am spus ca ies cu acesti amici ai mei. Mi-a spus ca s-a certat cu prietenul ei si este trista si ar vrea sa iasa cu noi. Jurnalule, am ramas masca! EU nu inteleg acest comportament egoist! Adica EU mi-am petrecut toata ziua aranjandu-ma pentru iesirea din seara asta cu oamenii acestia minunati care ma adora, ma asculta si ma elogiaza fara intrerupere si ea vrea ca EU sa stric totul, sa nu mai ies sau, mai rau sa o iau si pe ea? Nu intelege ca ar fi o seara distrusa pentru toata lumea pentru ca ea ar vrea sa ne povesteasca despre deceptia ei si amicii mei ar fi nevoiti sa o asculte si sa simpatizeze cu ea si facand asta, mie nu mi-ar mai acorda atentie, ceea ce le-ar produce o dezamagire atat de mare incat sunt sigura ca nu ar mai putea dormi cateva nopti. Nu! Nu si nu! Nu pot permite asa ceva! La o adica, de cate ori am sfatuit-o cu toata bunavointa sa nu isi mai faca prieten pentru ca va sfarsi suferind? Este normal si firesc, avand in vedere ca nu-i frumoasa, ca mine, sa nu starneasca pasiunea in barbati, asa cum fac EU. Asa ca nu e vina mea ca refuza cu obstinatie sa ma asculte si sa-mi urmeze sfaturile binevoitoare, deci nu voi sacrifica o seara si cativa oameni minunati pentru deceptiile ei previzibile.

13 noiembrie
Draga jurnalule,

De ceva timp, adoratorul meu principal si prietena mea din copilarie nu mai au respect pentru mine si pentru ceea ce doresc EU! Le-am spus clar, cu vorbe ca dorinta mea este ca ei sa nu se imprieteneasca. Am crezut ca au inteles. Aseara eram la club si ei se comportau normal. Stateau pe langa mine, imi faceau complimente, era o seara normala. Apoi au inceput sa bea cocktail-uri. Dupa cateva cocktail-uri, jurnalule, au devenit doi monstri! A fost ingrozitor, jurnalule! Asa oroare nu am vazut vreodata, iti jur! Nici nu stiu cum sa-ti spun, este atat de oribil! Ah, jurnalule! S-au luat de mana, jurnalule, si s-au retras intr-un colt, ei doi, singuri, fara mine! Au vorbit, au dansat, ei doi, singuri, fara mine! Au stat ore intregi acolo, fara sa se mai uite la mine, de parca nu existam! Jurnalule! Nici macar n-au observat cand am plecat! Au avut un comportament foarte urat fata de mine! Nu stiu daca ii voi putea ierta vreodata!

28 decembrie
Draga jurnalule,
Nu am mai scris demult pentru ca nu m-am mai putut concentra. Lucruri tragice s-au intamplat in viata mea. Groaznice! Adoratorul meu principal si prietena mea din copilarie au depasit orice limita a bunului simt si au inceput o relatie. Ei doi, fara mine! Bineinteles ca nu mai au timp sa ma venereze, ceea ce era de asteptat, acesta este si motivul pentru care mereu am vrut ca oamenii din anturajul meu sa fie singuri si fara obligatii, ca sa ma poata adora nestingheriti.
Evident ca i-am exclus din viata mea si nu le mai vorbesc. Sunt niste oameni de nimic si EU nu ma pot murdari intr-atat incat sa adresez vreo vorba unor oameni atat de malefici. Urmeaza sa ii distrug social si apoi vom mai vedea. Cu mine nu se pun, jurnalule! Ei nu inteleg ca doar EU contez?
Si totul este din vina alcoolului. Si de cate ori nu le-am spus sa nu mai consume bauturi alcoolice, sa se imbete doar cu prezenta mea, sa isi piarda mintile nu din pricina bauturii ci din pricina mea, pentru ca asa este normal si firesc si pentru ca asta este dorinta mea? Cand oamenii nu mai urmeaza calea cea dreapta, se creeaza haos si EU trebuie sa intervin sa restabilesc ordinea si disciplina in univers. Totul trebuie sa fac EU, doar EU. Se pare ca Dumnezeu s-a pensionat si m-a numit in locul lui. In sfarsit, a inteles ca este depasit de situatie si cineva mai bun trebuie sa-i ia locul. Adica EU. In plus, mai arat si foarte bine. Chiar le am pe toate!

3 comments:

Anonymous said...

Serios acum! Iti mai citeste cineva blogul? De ce l-ai facut? Cu respect Vali

Lavinia said...

@Anonim: exista destui cititori ai blogului. unora le place, altora nu. ceea ce este firesc pana la urma, nu?

Anonymous said...

hei antonime nr 1. sau 0 :)))
ce cauti aici daca nu-ti place? si daca nu-ti place si e neinteresant si nu te amuza si te enerveaza si te plictiseste , de ce pierzi timpul comentand
fyi - blogul are frecventa de 200 de cititori /zi :))) aa, stii bancul cu nebunul si autostrada? :))) cauta-l . ca probabil e mai interesant decat blogu asta