Pages

Monday, December 30, 2013

Măi 2013, măi, ce drăguț fuseși!

2013 s-a dovedit a fi un an minunat, deși nu am vrut nimic de la el. Profund zdruncinată de toate relele care s-au adunat pe capul meu în 2012, pe 31 decembrie anul trecut am zis doar doamne ajută că s-a terminat cu bine. Am sperat ca 2013 să fie mai ușor, că așa sunt eu, veșnic plină de speranțe, și mi-am propus doar să învăț franceză și să îmi termin cartea. Atât. 

Cartea e aproape gata, de franceză m-am apucat și am lăsat-o baltă, dar am învățat italiană în schimb, mai mult din motive masculine, decât din motive intelectuale. De fapt, ce s-o mai dau pe după vișin! Da, am învățat italiană dintr-un motiv masculin, foarte chipeș de altfel. Dar am citit o carte în italiană și asta trebuie să se pună ca evoluție intelectuală, vă rog!

Alte chestii pe care le-am făcut în 2013: am bătut la depresie ca la fasole, în sfârșit sunt aproximativ zdravănă la cap, mi-am luat încă o vacanță de artistă, adică am plecat singură la plajă în Grecia ca să scriu (am și scris dar m-am și distrat crunt cu italianul pe care l-am cunoscut pe plajă, în timp ce citeam Orphan Pamuk, deci artistă până la capăt, domne!), am citit vreo 30 de cărți, m-am mutat la Londra, am vizitat Milano, am cunoscut oameni faini, am stat prin muzee și prin anticariate cu orele și am fost la musicaluri, noua mea pasiune.

Pe plan personal am crescut mult și mi-e tare drag de mine: nu mă mai învinovățesc atât de mult pentru toate tâmpeniile, nu mai accept să rămân în situații care mă fac nefericită doar pentru că resemnarea e mai simplă decât schimbarea, am mai mult curaj și mai multă încredere în mine, am făcut pace cu mine, m-am acceptat așa cum sunt și am decis că sunt extraordinar de mișto, le dau oamenilor din viața mea șanse și nu îi mai judec, încerc să nu mai fug când e greu și învăț să îmi accept trecutul. 

În 2014 vreau să fac un curs de creative writing și cursuri de salsa, vreau să învăț totuși franceză, să vizitez Amstardamul și Parisul, să merg într-o vacanță exotică, să merg mai mult la teatru și la musicaluri, să cunosc oameni frumoși, să îmi public cartea, să găsesc o cale să ajut măcar un copil, într-un fel sau altul, încă nu știu cum, și să mă fac om mare. Mare la minte și la fapte. 

În plus, VOI FACE CEVA NOU ÎN FIECARE LUNĂ and that's a promise. 

Bineînțeles că în drum spre țeurile mele voi fi mai atentă la drum decât la țeluri, deci s-ar putea să mă ia valul și să fac cu totul alte chestii în 2014, și o să mă bucur dacă o să fie așa, pentru că viața e cea mai frumoasă atunci când te fură peisajul arterelor secundare ale drumului principal, ca atunci când vizitezi Roma, de exemplu, și găsești atât de multă poezie departe de larma turiștilor de pe Via del Corso, pe străduțele lăturalnice. Dar despre asta să vorbim în decembrie 2014, zic.


6 comments:

coolnewz said...

chiar voi urmari cu interes chestia asta cu "ceva nou in fiecare luna" :)

Lavinia said...

Acum fac un research sa vad ce as putea face nou luna asta. Ma duc la Oslo pentru prima data, dar ma gandesc sa nu se puna asta. Sa gasesc ceva interesanto-socant de facut acolo sau aici, asta as vrea:)

Anonymous said...

La multi ani Nimfo !!! Tare mi-as dori sa am o experienta cu o tipa nimfomana ca tine. Cum am putea sa ne vedem? jeeasy08 este id-ul meu si pot confirma cu webcam. Te pooop Lavi. Marian

dana said...

Daca vii in Amsterdam te scot la o bere :)

Maria said...

Adevarul este ca 2013 fu' cel mai bun an din ultima perioada :) Daca ar fi si 2014 la fel, categoric sunt buna de cinste.

Lavinia said...

Ajung anul asta. Nu stiu cand, dar ajung sigur:) O sa ne vedem cu siguranta :)